25 lut 2016

Kolejna część sesji


Hej Kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z drugą częścią zdjęć
Z moim modelem Łukaszem
Następną wspólną sesję będziemy mieć, dopiero kiedy zrobi się ciepło,
Teraz mieliśmy okropną pogodę, chlapa straszna.
Jeszcze w tym tygodniu postaram się zrobić zdjęcia i napisać post z testowania lokówki,
który obiecałam już dość dawno temu, ale nie miał mi kto zrobić zdjęć, niestety.
Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu już będę mogła was nawiedzić właśnie z recenzją.

Właśnie kończą mi się ferie i za chwilę będę mieć próbny egzamin, boję się strasznie.
Nie wiem jak sobie z tym poradzę, bo najlepsza nie jestem.
Ach no tak zapomniałam wam na początku powiedzieć, że wylądowałam
W technikum, ale zamiast wymarzonego zawodu fototechnika na techniku informatyku.
Ja teraz uciekam, a wy trzymajcie się ciepło!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz..