4 sty 2016

Nowy Rok

Hej Kochani, 
Dzisiaj dodam drugą część sesji z Werką ;) 
Już nie mogę się doczekać kolejnej. 
Jak po sylwestrze? 
U mnie bardzo fajnie, spędziłam go z rodzicami, wujkiem, sąsiadami i chłopakiem przed północą dołączyli dziadki.
Było bardzo wesoło i dość rodzinnie. 
Robiłam zdjęcia fajerwerków ale niestety nadają się tylko dwa ze względu na mój aparat. 
Muszę go wyczyścić bo powoli odmawia mi posłuszeństwa. 
Już w czwartek wracam do szkoły.
Jejku strasznie mi się nie chce ale mam świadomość że tylko miesiąc i ferie zimowe, mam nadzieję, że coś się podzieje bo umrę z nudów.
A tymczasem uciekam dalej się uczyć ;) 
Muszę jeszcze przeczytać dwie książki i napisać wypracowanie na dwie strony z przedmiotów zawodowych.











zdjęcia: Weronika Waluś

3 komentarze:

  1. po co piszesz o wódce i alkoholu myślisz ze jesteś fajna kogo to interesuje poza tym blog spoko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś przetestować dla mnie "Smekta" i powiedzieć czy działa tak jak należy ?

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz..