20 gru 2015

Premiera

Hej Miśki!
z 17/18 byłam w kinie na premierze Gwiezdnych Wojen. 
Nie pamiętając tak dobrze poprzedniej serii spodobało mi się. 
Strasznie się wciągnęłam, i aż zgryzłam sobie palca! :o 
Także jeśli ktoś jest wielkim fanem bądź lubi tego typu filmy polecam! 
Dostałam plakat, który umieszczę poniżej ;) 
Strasznie się ucieszyłam, lubię takie rzeczy. 
Film polecam jako prezent dla fanów! 
Ja właśnie zabrałam chłopaka jako część prezentu świątecznego
 i myślę, że mu się spodobało ;) 
Już w następnym wpisie podzielę się z wami długo oczekiwanej sesji :3 
Miłego wieczorka! I do zobaczenia za niedługo ;)




Przepraszam za słabą jakość ale mam słabe światło w pokoju i zdjęcie bylorobione przez mojego chłopaka telefonem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz..